Paranojos arba sąmokslo teorija pagal Porshce

Automobilių gamintojo „Porsche” vadovai savo darbuotojams uždraudė darbo metu lankytis įvairiose socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip „Facebook” ar „Twitter”. Tokio radikalaus žingsnio buvo imtasi ne todėl, kad darbuotojai daug laiko praleidžia internete. „Porsche” vadovybė bijo… pramoninio šnipinėjimo. Automobilių gamintojo atstovas Dirkas Eratas įsitikinęs, kad pavojus tikrai didelis. Pasak jo, šnipai įdėmiai studijuoja kai kurių bendrovės darbuotojų dienoraščius, o pastarieji, patys to neįtardami, gali išplepėti vidines paslaptis.

autoreviu.lt

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Paranojos arba sąmokslo teorija pagal Porshce

  1. skirtumas says:

    O tai nedarbo metu jie jau neišduoda gamybinių paslapčių?

Comments are closed.